Кабінет інформатики

Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивченняінформатики у 2016-2017 навчальному році.
Є посилання на додаткові документи, накази МОН України,навчальні програми, навчально-методичні комплекти, навчальні посібники.

Інформатика
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016 № 1/9-437 розміщую методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення інформатики у 2016-2017 навчальному році.
Організація навчально-виховного процесу в ЗНЗ І-ІІІ ступенів у 2016-2017 навчальному році здійснюється відповідно до:
наказів МОН України:
1.  від 05.08.2016 №948 "Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"
2.  від 14.07.2016 №826 “Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів”
3.  від 03.06.2016 № 617 “Про організацію доопрацювання навчальних програм для учнів 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів”
4.  від 10.05.2016№ 491 «Про надання підручникам грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».
листів МОН України:
1.  від 09.06.2016 № 1/9-296 «Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів».
2.  від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році».
3.  від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».

У 2016/2017 навчальному році вивчення інформатики у 2-4 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за навчальною програмою для учнів 2-4:
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО) 2016 рік
Необхідно мінімізувати використання зошитів із друкованою основою і передусім із таких навчальних предметів, де формування навички практично виконувати роботу є їх основною метою («Інформатика», «Основи здоров’я», «Я у світі» тощо). На цих уроках учитель може організувати бесіди, дискусії за змістом мультфільмів (наприклад, телеканалу «ПлюсПлюс»), читання літературних текстів, публікацій у дитячій періодиці, ситуацій, що висвітлюють у новинах, тощо, а також колективні творчі справи, навчальні проекти, зустрічі з фахівцями державних установ, екскурсії тощо. Водночас у межах уроків з «Основ здоров’я» можуть проводитись бесіди-інструктажі з безпеки життєдіяльності. У разі проведення в межах уроку бесід-інструктажів, окрім запису на сторінці з навчального предмета про проведення уроку, учитель фіксує це у розділі VІІІ класного журналу «Облік проведення бесід, інструктажів із безпеки життєдіяльності».
Основні зміни у навчальній програмі Інформатика 2-4 класи
Програма з «Інформатики» оновлена з дотриманням концентричності. Тема «Графіка» розглядалася лише у другому та четвертому класах, тепер ця тема є з 2 по 4 класи. Зміст навчального матеріалу розділ «Текст» доповнено темами «Сприймання тексту в електронних книгах» та «Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки». Програму осучаснено внесенням до її змісту понять, які вивчаються на інших предметах (електронні карти, схеми, діаграми тощо).
Зміст навчального матеріалу та державних вимог до рівня навчальних досягнень учнів програми «Інформатика» мають нове формулювання з передбаченням, що дитина зможе практично виконати дії на стаціонарному, портативному, будь-якому мобільному пристрої, незалежно від різноманіття операційних систем та від того чи в інстальованій програмі на ПК буде виконуватись, чи в хмарному середовищі. Опис практичних частин оновлено так, що можна не завантажувати жодну програму на стаціонарний комп’ютер, окрім операційної системи, а виконувати все в Інтернеті.
Важливим чинником сучасної освіти є використання знань з інформатики для медійної та інформаційної грамотності дитини як складової успішності у навчанні інших предметів. 
У державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці включено фразу «учень/учениця використовує у своєму мовленні», до кожної теми. Це зроблено з метою уникнення застосування дітьми абстрактних понять, складних наукових термінів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий